Microsoft Kinect je uređaj koji omogućuje detekciju pokreta i ljudskog glasa pomoću kojih se upravlja ličnim računalom.
U početku je bio namijenjen samo za igranje na Xbox igraćoj konzoli, a sad se koristi i uz lična računala (potreban je zaseban adapter za povezivanje).
Svojim je korisnicima ponudio potpuno novi način interakcije kroz prirodno korisničko sučelje (eng. natural user interface) upotrebom pokreta igrača i glasovnih naredbi.
Kinect se sastoji od nekoliko senzora koji mu omogućuju da tačno odredi gdje se igrač nalazi u prostoru, kako se kreće i koje riječi izgovara. Uređaj svojim senzorima prati i snima lice igrača, prati pokrete i sluša glasovna naređenja igrača. Posebno je interesanta činjenica da Kinect prepoznaje lice igrača, te se igrač ne mora svaki puta prijavljivati u igr
Microsoft Kinect može učiniti matematiku i geografiju jako zabavnima.
Primjena Kinecta u nastavi:
'Kinect uglovi' je program za osobna računala koja uz pomoć Kinecta na zabavan način i kroz igru omogućavaju djeci učenje nekoliko matematičkih tema, na primjer određivanje veličine ugla u stepenima. Kroz program učenici imaju mogućnost učenja određivanja veličine uglova, postotaka, decimalnih brojeva i razlomaka, dijelova kruga, te strana svijeta.
Igra omogućava odabir samo jedne od kategorije zadataka ili kombinaciju svih vrsta zadataka. Kako bi se težina zadatka mogla prilagoditi svakom pojedinom učeniku, a ujedno
kako bi program bio primjeren različitim dobnim skupinama postoji mogućnost podešavanja težine zadataka, izbor vrste i broja zadataka.
Pripremila: Azra Pandur
Za sva pitanja obratite se u komentaru ili u rubrici kontakt