KODIRANJE OD NAJMLAĐE DOBI SA MATATALAB-OM

Matatalab dolazi s robotom za kodiranje, kontrolnim tornjem, fizičkim programskim blokovima i dodatnom opremom koja se može koristiti za stvaranje i rješavanje različitih vrsta programskih problema. Znamo da djeca se prirodno igraju i uče upotrebom svojih ruku, očiju i ušiju. Djeca koji se igraju Matatalab-om naučit će temeljne vještine kodiranja i razviti potrebne kognitivne sposobnosti kroz obrazovne igre kodiranja od najmlađe dobi. Matatalab također podržava kreativno programiranje kroz sposobnost programiranja glazbe ili zapovijedanja robota za crtanje oblika na papiru (uz dodatne setove “Muzičar” i “Umjetnik”). Matatalab alati omogućuju mladoj djeci da budu kreativna, da istražuju te da savladajuu vještine programiranja bez potrebe za ekranom ili informatičkom opremom.
Pomaže djeci da nauče osnove kodiranja igranje, bez upotrebe ekrana, bez potrebe za znanjem slova ili riječi.
Djeca koriste svoju maštu kako bi stvorile beskonačne mogućnosti korištenjem fizičkih blokova(pločica) putem kojih kontroliraju robota pomoću. Djeca dobivaju trenutačne povratne informacije i brzo saznaju da je kodiranje jednostavno. Savladavanjem osnovnog koncepta kodiranja djeca će u kasnijoj dobi moći shvatiti više apstraktnih koncepata stvarnog programiranja u školi.


MatataBot


MatataBot je mali robot kojim upravljate. Pomaže djeci da uče o STEAM-u (znanost, tehnologija, inženjerstvo, umjetnost i matematika) i razvijaju vještine rješavanja problema.


Kontrolni toranj



koji raspoznaje naredbe i prenosi informacije MatataBot-u!
Djeca mogu staviti svoje omiljene Lego® Minifigures u kontrolnu sobu.

Kontrolna ploča

Postavite blokove na ploču kako bi mogli zajedno sa MataaBot-om riješiti razne izazove. Nakon što ste postavili sve željene blokove, pritisnite gumb i MatataBot će krenuti..

Blokovi

Opipljivi blokovi za kodiranje pomažu djeci da se koncentriraju i savladaju izazove. Kodiranje postaje fizička igra.
(na slici su i blokovi koji dolaze u dodatnim setovima.

Mapa i vodiči sa zadacima

Koristeći vodić korak po korak dijete riješava izazove i vodi MatatBot-a po mapi.

Ovo je idealan alat, zabavan i jednostavan, za potaknuti dijete da krene sa kodiranjem.
Intuitivno i progresivno otkrivanje programske logike.

Dijete piše svoj program stavljanjem izičkih blokova(pločica) kao da piše: s lijeva na desno i od vrha do dna.
Otkriva osnovne koncepte programiranja kao što su slijed, petlja, varijabilne informacije ili potprogrami.